  • Data: 2012-05-27 20:29:26
    Temat: Re: Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki
    Od: Bożena <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <> wrote in message
    news:d2e99f6c-a9c9-402a-b5e5-ac97f1affedc@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 27 maja 2012 07:32:53 UTC+2 użytkownik dorato napisał:
    Ok Te pojemniki, z napisami do jakich odpadów są, stoją zwykle na widoku
    > koło okien jakiegoś bloku itp. Mam obawy, że ktoś mnie obrzuci obelgami,
    > jak
    > zobaczy że podjechałem samochodem i wywalam smieci do tych pojemników, a
    > nie
    > mieszkam w sąsiednich budynkach.
    |
    | Pojemniki na plastyk, szkło i papier sa rozstawione przez gmine w róznych
    częściach miasta/wioski. Nie należą one do wspólnot itp. Możesz spokojnie
    tam wrzucać.

    Z tym "Możesz spokojnie tam wrzucać" to już różnie bywa.
    Nie zawsze pojemniki na odpady typu papier/szkło/plastik są "darmowe",
    czasem jest tak, że umowę podpisuję spóldzielnia/wspólnota i mieszkańcy za
    to płacą zależnie od ilości wywiezionych śmieci. Dorato słusznie się obawia,
    że ktoś miejscowy może się zdenerwować widząc, że jakiś obcy podrzuca na
    osiedle swoje śmiecie.
    Na osiedlu, na którym mieszkam, mieliśmy wiele tego typu "podrzutek" i
    bardzo wysokie koszty wywozu śmieci, więc kontenery na śmiecie (w tym te
    papier/szkło/plastik) zostały zamknięte, a mieszkańce dostali klucze do
    pomieszczeń/wiat z kontenerami. Problem natychmiast zniknął.

    Bożena.