  • Data: 2009-10-16 19:43:49
    Temat: Re: Czy dam rade wybudowac?
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:hb9rl3$sjp$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, wywaliłem i ani się z tego nie cieszę, ani nie jestem dumny z tego
    > powodu, bo wolę wydać mniej niż więcej. Ale jak napisałem niestety nie
    > mogłem wnieść wkładu w postaci własnej pracy, a to bardzo dużo.
    >
    > U mnie ocieplenie skosów + GK -6000 zł, za gładzie na razie wydałem 4800 -
    > pewnie tyle samo przede mną, czyli już jest sporo kasy. Jak będę miał
    > wolne w ferie to może położę panele - choć ten termin mam zarezerwowany na
    > zrobienie szafek i zabudowę garderoby.
    > Ale z drugiej strony "da się mieszkać za 230 kzł" to niedużo, bo licząc
> [...]

    No to mi się udało tanio załatwić ekipę i to polecaną prze kilka osób (jedna
    nawet z branży budowlanej). Domek ~210m2 do więźby robią za 29 tys. Robota
    dachu wyjdzie mi gdzieś pewnie koło 15 max 20 tys ( ~300m2 połaci dwa
    fragmenty dwu spadowy - obnizona kalenica nad garażem, z dwoma lukarnami)

    > materiały ? nie pamiętam
    Ja spisuję wszystko

    > okna dachowe 8kzł
    > więźba - 10 kzł
    > dachówka - 15 kzł

    > Choć i tak uważam, że najgorsze przy budowie są wydatki typu 500 - 1000
    > zł.
    Ja z uporem maniaka spisuję wszystko poza paliwem na dojazdy na budowę

    > Bo ich się często nie liczy, a to one właśnie urastają do dziesiątek
    > tysięcy i człowiek się tylko wkurza, na co wydał tyle forsy :( Dlatego też
    > bawi mnie stwierdzenie, że to tylko parę stówek, albo nikły procent w
    > całej inwestycji. I z tych procentów robi się wielki procencior.
    >
    > ale jak to się mówi, nie trzeba myśleć jak ograniczyć wydatki, tylko jak
    > zwiększyć przychody.

    No wiec właśnie wracam do pracy i do zaklinania pogody