  • Data: 2009-10-16 20:05:34
    Temat: Re: Czy dam rade wybudowac?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:hb9rl3$sjp$1@inews.gazeta.pl...

    Tak na szybko:

    > robocizna stanu surowego 60kzł

    W drożysz rejonach takie ceny sa to fakt

    > materiały ? nie pamiętam
    > okna dachowe 8kzł
    7-8 okien?
    > więźba - 10 kzł
    Robocizna 5000
    > dachówka - 15 kzł
    Materiał: dachowka rynny, okna dachowe opierzenia- u mnie tyle wyszło+
    robocizna 8000zl- dach ok 200mkw
    > CO + CWU + ok 40 kzł z materiałami

    Pewnie zaraz mnie zakrzyczą ale to drozyzna.

    > elektryka 7000 kzł z mat.
    cena kosmiczna- no chyba że masz bajery typu: automatycznie zamkana klapa od
    wc

    > tynki 15 kzł z mat
    drogo
    > brama garażowa 6 kzł
    to juz kosmos chyba że 8-10 metrów ma ta brama

    > okna 15 kzł
    może być

    > ocieplenie + tynk ok 14 kzł z mat.
    100zł za mkw czyli ok

    > oczyszczalnia 11 kzł
    nie ma wiec nie wiem
    > wylewki 2,5 kzł robocizna
    ok
    > płytki do łazienek 6 kzł
    to kosmos moim zdaniem. Ale to moje zdanie

    > a gdzie drzwi, meble kuchenne, sprzęt ?

    U mnie wyszło ; dom 10,5*10.5 parter+ poddasze użytkowe, dach
    czterospadowy+dwie lukarny-na dzisiaj 300tys w tym 60tys cena działki z
    projektem i pozwoleniem
    Myśle że do przyjecia jest cena 2000zł/mkw na gotowo bez działki systemem
    "gospodarczym"