  • Data: 2017-12-17 13:42:31
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Skoro za pół pensji opędza koszty grzania na cały sezon to istotnie może
    > mieć w poważaniu zużycie energii. Ale jak jednocześnie oszczędza kominkiem,
    > to chyba trochę go uwierają te rachunki...

    Może nie uwierają, może nie oszczędza, tylko po prostu ten kominek lubi?
    Też znam takich, co przychody mają duże, a dom ogromny -- mieszczą się
    w nim cztery kominki. Jest też kocioł gazowy i instalacja podłogowa, ale
    w zasadzie nigdy się tego nie włącza. Ile razy goszczę tam w sezonie, to
    przynajmniej w dwóch kominkach wesoło skaczą płomienie. I nie powiem,
    miło przy tym usiąść i porozmawiać. Trochę mi nawet wtedy żal, że u mnie
    tak trudno znaleźć dobre miejsce na kominek.

    --
    Jarek