  • Data: 2017-12-17 23:41:48
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 23:21:14 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Czy taki płasz zbytnio nie odbiera ciepełka, które zwyczajowo powinno
    > emanować z kominka?

    Ja mam kominek z płaszczem (niestety :D i nie - z kominka wali żarem mocno.
    Najbardziej nagrzewa się pomieszczenie w którym kominek stoi. Ale
    przypuszczam, że gdyby nie było płaszcza, to w tym pomieszczeniu miałbym
    piekło, a tak mogę się nacieszyć ogniem bez *przesadnego* nagrzewania
    pomieszczenia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.