  • Data: 2017-12-21 22:01:42
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 19:38:04 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 20 Dec 2017 09:12:31 -0800 (PST), Budyń

    > Ale temperatura to nie jedyny warunek, dochodzi do tego jeszcze masa.

    masa nie ma wplywu na temperaturę mieknięcia

    > Niemnieje jednak nie rozumiem tego co robisz, bo piszesz o oszczędnościach
    > a za to co wydałeś na te rzeźby

    nie rozum, nie ma takiego obowiazku - robię eksperymenty budowlane bo lubię, ot takie
    hobby. Na dach z wielkim solarem wydałem zapewne tyle ile ty za swój.

    A teraz energie z dachu muszę zgromadzić, aby miec lepszą sprawnosc konieczna jest
    niska temperatura, dla niskiej temperatury musi byc dużo wody. Ale za to bufor wtedy
    kosztuje grosze. Ot, tego typu rozważania.

    (nie pomnę ile by trzeba było wydać jakby
    > to zrobić "zgodnie ze sztuką"), to można jednym urządzeniem opędzić (i
    > jeszcze mieć chłodzenie na lato)

    kominek jest extra, jego celem nie jest ogrzewanie.

    > Załóżmy że wytrzyma. Masz zamiar to ocieplić, pianką zalać, wełną obłożyć?
    > Ponad 2 tony wody i 100kWh to "trochę" będzie grzać te schody. :P

    To bedę miał ciepłe schody :) Oczywiscie ze to bedzie mocno izolowane.

    b.