  • Data: 2011-08-16 09:44:29
    Temat: Re: Czy impregnować świeżą więźbę?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:4e4a3943$0$3492$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wiem tylko tyle: Byłem u szwagra na budowie ~SSZ (2 lata) i najpierw
    > myślałem, że to folia dachowa zawadza o styropian ale .. gdy sie wsłuchałem
    > - dosłyszałem hmm jak to nazwać szum robali młucących więźbę, coś jak na
    > łące wieczorem słychac zbiorowy rechot żab/koników polnych. No nie tak
    > głośno ale zbiorowo. Smarował tylko pędzlem i chyba nawet do tego sie nie
    > przykładał.

    i ty sie jeszcze pytasz czy impregnowac? Zadziwiasz mnie. Ja kupiłem swiezo pociętą i
    od razu w tartaku impregnowana zanurzeniowo, natychmiast to poszło na dach i po pół
    roku podeschnięte przeleciałem całość natryskowo. Tyle mozna samemu po taniości
    zrobić.

    A tak jak ty robisz to bym sie nie odważył - przecież to drewno musi ci sie poskręcać
    w cholere w czasie gdy bedzie schło -jak to potem włożyć na dach? Moje teoretycznie
    tez pręzy ale jest poskręcane śrubami i zbite w kilku miejscach - wypaczenia na dzien
    dzisiejszy widać minimalne.

    b.