  • Data: 2010-09-19 08:38:36
    Temat: Re: Czy izolowaa ?ciane wokó3 kominka?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-09-2010 o 22:07:45 Krzysiek <j...@g...pl> napisał(a):

    > Czemu we?na lepsza
    Bardziej odporna na temp i lepszy wsp izolacyjności.

    i czemu p?yty sie ?rednio nadaj?
    płyta krzemianowa jest grubsza, trzeba ja murować a spoina
    nie ma takich własności izolacyjnych jak płyta, reasumując
    jest gorszą izolacją od wełny, mniej odporną na temp, grubszą i droższa.

    (pomijaj?c aspekt
    > finansowy)?
    Opłaca się jak tylko z tych płyt będzie robiona obudowa bo zastępuje
    stelaż, płyty GK i wełnę.

    --
    Pozdr
    JanuszK