eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy jest tu obowiązek podatkowy? › Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
  • Date: Wed, 13 Oct 2010 09:21:17 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.11) Gecko/20100714
    SUSE/3.0.6 Thunderbird/3.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
    References: <i8vsja$eco$1@news.dialog.net.pl>
    <4cb3f907$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cb3fedd$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <i92as5$1dk$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i92as5$1dk$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 94.40.70.190
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1286954488 94.40.70.190 (13 Oct 2010 09:21:28 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 43
    X-Authenticated-User: alawa.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:405818
    [ ukryj nagłówki ]


    > 1) Budowa kilometra torów tramwajowych wraz z infrastrukturą jest o wiele
    > droższa niż kilometra drogi asfaltowej.

    Primo: to, że początkowy koszt jakiejś inwestycji jest wyższy, nie
    oznacza że całkowity koszt też będzie wyższy. Przez analogię: zakup
    gównianych chińskich grabi do liści/trawy za 12zł a zakup czegoś
    podobnego porządniejszej konstrukcji za 45zl. Chińskie gówno starczyło
    na jedno grabienie. Porządne grabie starczają... no cóż, podejrzewam że
    prędzej ja się skończę niż te grabie ;->

    Secundo: poproszę o podstawy twoich wyliczeń ;->

    > 2) Tabor tramwajowy jest droższy od taboru autobusowego

    Patrz wyżej. Tabor tramwajowy jest trwalszy i tańszy w eksploatacji.

    > 3) Eksploatacja tramwajów jest droższa od eksploatacji autobusów

    Że co!?!!

    > 4) Jak się tramwaj zepsuje, to wszystko stoi, co jechało po jego trasie

    Ten problem występuje przy za mało rozbudowanej sieci tramwajowej. Jakby
    była tak samo gęsta, jak sieć dróg - problem byłby taki sam, jak i w
    przypadku awarii pojazdu na asfalcie.

    > 5) Jak się robi remont, to nie ma możliwości objazdu tramwajem - autobus
    > wjedzie wszędzie.

    Patrz wyżej.

    > 6) Po wydzielonym pasie ruchu dla autobusów można puścić także autokary PKS,
    > pojazdy uprzywilejowane i inne tego typu - po torowisku nic takiego nie
    > pojedzie.

    Brednie. Torowiska wpuszczane w jezdnie znane są od baaaaaaaaaaaaaardzo
    dawna.

    > Jednym słowem same plusy, ale lobby tramwajowe (czytaj miejskie spółki
    > komunikacyjne) mają mocne parcie na utrzymanie tramwajów przy życiu.

    Jednym słowem: bredzisz. Nie masz bladego pojęcia o komunikacji tramwajowej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1