-
Date: Wed, 13 Oct 2010 09:21:17 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.11) Gecko/20100714
SUSE/3.0.6 Thunderbird/3.0.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.budowanie
Subject: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
References: <i8vsja$eco$1@news.dialog.net.pl>
<4cb3f907$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
<4cb3fedd$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@w...googlegroups.com>
<i92as5$1dk$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i92as5$1dk$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 94.40.70.190
Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1286954488 94.40.70.190 (13 Oct 2010 09:21:28 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 43
X-Authenticated-User: alawa.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:405818
[ ukryj nagłówki ]
> 1) Budowa kilometra torów tramwajowych wraz z infrastrukturą jest o wiele
> droższa niż kilometra drogi asfaltowej.
Primo: to, że początkowy koszt jakiejś inwestycji jest wyższy, nie
oznacza że całkowity koszt też będzie wyższy. Przez analogię: zakup
gównianych chińskich grabi do liści/trawy za 12zł a zakup czegoś
podobnego porządniejszej konstrukcji za 45zl. Chińskie gówno starczyło
na jedno grabienie. Porządne grabie starczają... no cóż, podejrzewam że
prędzej ja się skończę niż te grabie ;->
Secundo: poproszę o podstawy twoich wyliczeń ;->
> 2) Tabor tramwajowy jest droższy od taboru autobusowego
Patrz wyżej. Tabor tramwajowy jest trwalszy i tańszy w eksploatacji.
> 3) Eksploatacja tramwajów jest droższa od eksploatacji autobusów
Że co!?!!
> 4) Jak się tramwaj zepsuje, to wszystko stoi, co jechało po jego trasie
Ten problem występuje przy za mało rozbudowanej sieci tramwajowej. Jakby
była tak samo gęsta, jak sieć dróg - problem byłby taki sam, jak i w
przypadku awarii pojazdu na asfalcie.
> 5) Jak się robi remont, to nie ma możliwości objazdu tramwajem - autobus
> wjedzie wszędzie.
Patrz wyżej.
> 6) Po wydzielonym pasie ruchu dla autobusów można puścić także autokary PKS,
> pojazdy uprzywilejowane i inne tego typu - po torowisku nic takiego nie
> pojedzie.
Brednie. Torowiska wpuszczane w jezdnie znane są od baaaaaaaaaaaaaardzo
dawna.
> Jednym słowem same plusy, ale lobby tramwajowe (czytaj miejskie spółki
> komunikacyjne) mają mocne parcie na utrzymanie tramwajów przy życiu.
Jednym słowem: bredzisz. Nie masz bladego pojęcia o komunikacji tramwajowej.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.10 08:39 s_13
- 13.10.10 12:54 quent
- 13.10.10 16:10 Aleksander
- 13.10.10 18:14 s_13
- 15.10.10 20:37 wolim
Najnowsze wątki z tej grupy
- rowny podzial odcinka
- Zmiękczacz wody
- dostałem sms
- Panele PV w pionie (prawie).
- czy ta grupa żyje?
- nerwica lękowa
- polskie miasta są małe
- cena pięciocyfrowa
- ceny nieruchomości
- Pompa ciepla Kaisai
- Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!
- Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!
- Chcą poł. tunelem Europę z Afryką - 27km za 6GEUR
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 rowny podzial odcinka
- 2024-06-19 Zmiękczacz wody
- 2024-06-13 dostałem sms
- 2024-06-11 Panele PV w pionie (prawie).
- 2024-06-11 czy ta grupa żyje?
- 2024-06-07 nerwica lękowa
- 2024-06-03 polskie miasta są małe
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-14 Pompa ciepla Kaisai
- 2024-05-13 Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!
- 2024-05-13 Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 1-6