  • Data: 2015-02-10 15:35:49
    Temat: Re: Czy ktos mnie widzi?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 15:28:34 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Oczywiście. Nawet w TV Samsunga zrobiłem wyłącznik mikrofonu pod obudową
    > na kontaktronie, na mały magnesik przytykany do obudowy.

    Generalnie na dzisiaj mi to zwisa bo ani ja ani nikt z mojej rodziny nie korzysta z
    żadnych komend głosowych itp. więc tv z taką funkcjonalnością jest mio zbędny. Ale
    znając życie za niedługo w sklepach będą dostępne tylko tak właśnie inteligentne
    telewizory więc będę musiał Ciebie odwiedzić z telewizorem w bagażniku, weźmiesz
    lutownice i zrobisz co trzeba;)