  • Data: 2015-02-10 16:11:34
    Temat: Re: Czy ktos mnie widzi?
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-10 15:36, Ergie wrote:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale czego się obawiasz w domu?
    >
    > Mnie z kochanką nikt nie przyłapie a z żoną to niech se patrzą i
    > zazdroszczą :-)
    > Poglądów się nie wstydzę. Kultury mam na tyle że prezydenta ani premiera
    > jacy źli by akurat nie byli to nie wyzywam. W trakcie imprez u mnie w
    > domu rozmowa nie przypomina forum onetu więc niech sobie słucha kto chce
    > - może dzięki temu zmądrzeje :-)

    To nie tak. Władza staje się coraz bardziej autorytarna. Coraz więcej
    znajomych i ich rodzin pracuje dla władzy. Oni boją się o stołki i
    wykrycie przekrętów. Chcą wiedzieć czy ktoś nie knuje przeciwko nim.
    paradoksalnie jak nas wszystkich zinwigilują to będą mieli haka na
    każdego i żadne przemiany społeczne nie dojdą do skutku, bo za wczasu
    przyślą policję czy antyterrorystów. A my jako ludzie nie jesteśmy
    idealni i na każdego coś się zawsze znajdzie. Nawet bycie ukrytym gejem
    będzie pretekstem do zdyskredytowania działacza.
    Np te alarmy bombowe - nie wiadomo czy sami ich nie robią żeby zrobić
    psychozę i wprowadzić kolejne prawo dla dobra obywateli. Jestem
    osobiście przeciwny takim wygłupom, bo to tylko jest wodą na młyn władzy.