  • Data: 2015-02-10 15:36:46
    Temat: Re: Czy ktos mnie widzi?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:16ff5b34-d923-4e9d-8e67-8200e9a046bb@go
    oglegroups.com...

    > Nie tak dawno Kiki pisał że w laptopie wlutowuje pstryczek który fizycznie
    > odłącza kamerę. Chyba mu wtedy radziłem aby się popukał po głowie ale
    > teraz bym takich stanowczych rad nie dawał.

    Ale czego się obawiasz w domu?

    Mnie z kochanką nikt nie przyłapie a z żoną to niech se patrzą i zazdroszczą
    :-)
    Poglądów się nie wstydzę. Kultury mam na tyle że prezydenta ani premiera
    jacy źli by akurat nie byli to nie wyzywam. W trakcie imprez u mnie w domu
    rozmowa nie przypomina forum onetu więc niech sobie słucha kto chce - może
    dzięki temu zmądrzeje :-)

    Pozdrawiam
    Ergie