  • Data: 2012-06-12 19:42:34
    Temat: Re: Czy można obniżyć opłaty za prąd?
    Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lamia" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jr7qdf$8ld$1@node2.news.atman.pl...
    > "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message
    >
    > czemu dwie taryfy? zrobiłam predykcję i przy dwutaryfowej opcji wyszło
    > trochę drożej.
    Kumpel (w domku jednorodzinnym) zmienił z dwutaryfowego na taryfę weekendową
    http://totalmoney.dziennik.pl/artykuly/3548,energia-
    dla-domu,dla-kogo-taryfa-weekendowa,1,1

    pierze tylko w weekendy, w ogóle stara się wszystkie prace z prądem
    przełożyć na weekend (np w warsztaciku przydomowym)- co mu pasuje. Po
    kilkunastu miesiącach mówi, że taniej, niż taryfa nocna

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron