  • Data: 2010-06-21 10:07:44
    Temat: Re: Czy opłaca się jeszcze ekogroszek ?
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście teoretycznie obługa pieca na ekogroszek jest bezobsługowa , ale
    > czytając jak ludzie się męczą z ustawieniem pieca i jego w miarę
    > optymalnym spalaniem to chyba tak różowo nie jest ...
    > Dodatkowo jakośc ekogroszku jest rózna i nie wiadomo czy przy każdej
    > zmianie ekogroszku nie trzeba będzie znów szukać "optymlanych" ustawień ,
    > no i czy ekogroszek nie zawiera jakiś większych kawałków lub obcych "ciał"
    > które mogą spowodować zatrzymanie podajnika ...
    >
    > Nas w domu nie ma większość dnia , albo przynajmniej pół dnia. Martwi mnie
> [...]

    Ja wybrałem piec z podajnikiem na miał
    cena 1tona - 320zł netto

    na dom ok 180m2 + piwnica 80m2
    ogrzewanie na rok ok 6ton miału

    to daje kwotę 1920zł z ciepłą wodą.

    temp w domu w duze mrozy nawet 23-24stopnie

    raz na 2 dni zapelniam podajnik w mrozy
    w mniej chlodne dni raz na 3 dni
    teraz tylko woda grzeje się z pieca

    za niecale 2k chyba taniej nie ogrzeję domu