    From: robertr <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy opłaca się jeszcze ekogroszek ?
    Date: Wed, 23 Jun 2010 22:00:42 -0700 (PDT)

    Do palenia ekogroszkiem mam trochę obaw natury zdrowotnej. Piec tli
    się 24 godziny. Sądzę że ciężkie frakcje spalania np WWA są kiepsko
    wyrzucane w górę. Część z nich spływa po dachu i jest zasysana
    wentylacją. Wg mnie trzeba tu bardzo starannie rozwiązać problem
    miejsca zasysania świeżego powietrza do domu. Może nie jest to bardzo
    znaczący problem, ale na pewno jakiś jest.