  • Data: 2016-07-17 19:03:50
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 18:51:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    pasuje? Całkiem powaznie pytam, szukam metod pogodzenia zdrowego rozsądku z
    milosiernym podejsciem do potrzebujących.
    > Przeczyraj coś na pasał- na spokojnie bez emocji

    -braku wiaru. Ci wierzący i zaangarzowani a oburzeni na kosciół przenoszą sie do
    jakis protestantów itp. Ty o ile wiem sie nie przesniosłes. Ale to juz tak nawiasem
    mówiąc.
    > Z rok temu jak opisywałem aktywność proboszcza to sugerowałeś zmianę parafii

    podtrzymuję, z tym ze najpierw zaleca sie otwarcie na boga, same rytuały to
    zdecydowanie za mało.
    A przy okazji - bardzo ciekawe ostatnio takie sluchalem - no ale trzeba godzinke
    poswiecic
    https://www.youtube.com/watch?v=Df9J68y2YeA

    > Cora nastoletnia z przystanku Woodstock wraca(ja niestety w tym roku tam być nie
    mogłem)- w pewnym sensie wolontariuszkom tam była, za tydzień na SDM jechać chciała-
    tez wolontariat tylko ze tam za wolontariuszem zostanie dwieście pln krzyczeli. Taki
    boski biznes.

    no i co z tego? przeciez to jakis kompletny duperel i na dodatek ciezko to nazwac
    czym złym czy nieuczciwym.

    >Więcej przykładów chcesz ?
    > Ty pełen miłosierdzia katol piszesz to co wyżej piszesz. Ludziska przed śmiercią
    uciekają zauważ

    nie znajdziesz mojego slowa na to ze uciekajacym przez wojną należy nie pomagac.
    Znajdz i cytuj, bede sie kajał.

    b.