  • Data: 2016-07-18 15:29:34
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 15:14:23 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A to moja wina, ze przyjales interwal stad do poczatku swiata, tylko
    > zapomniales o tym powiedziec? Poza tym naprawde uwazasz, ze nie da sie
    > przeprowadzic zamachu przez krawaciaza przyjezdzajacego biznesowo?

    Widzisz Maniek z takim mysleniem jak Twoje to Europa nie uczy sie nawet na
    bledach :) Popelnilismy 10 lat temu blad wpuszczajac bambusa do nas - myslacy
    czlowiek natychmiast by zakazal przyjazdu nowych. Ale nie lewacka europa,
    ktora ich jeszcze wiecej do siebie zaprasza. Ty i oni - nie rozumiecie jeszcze
    czym jest islam, stad problem. Traktujecie ich jak normalnych potrzebujacych
    ludzi, a to w wiekszosci wojownicy allaha, ktorzy jada tu na zwykla wojne
    z nami :)

    > A Twoja europejka ile dzieci urodzila? Do kogo masz pretensje?

    Czemu zrzucasz na mnie wine - to ja dokonuje zamachow? :)
    Nie liczba dzieci jest problemem tylko to KTO je rodzi. A na to mamy wplyw.

    > Od samego poczatku twierdze, ze polityka panstw europejskich prowadzona
    > jest zle i dzis tez prowadzona jest zle. Tylko, ze to nie powod, ze ja
    > mam przez to stac sie egoistycznym zwierzeciem. Ty jak sobie chcesz.

    Po prostu nie dostrzegasz problemu. I zanim go dostrzezesz to bedzie juz
    niestety za pozno.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.