  • Data: 2016-07-18 16:11:21
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 10:03:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    Znajdz i cytuj, bede sie kajał.
    > Generalnie chodzi mi o to "a generalnie sie z toba zgadzam,"
    > Skin Adam Sz napisał co napisał a Ty się z nim generalnie zgadzasz

    będą cytował:
    """""""""""""""""""""
    W dniu piątek, 15 lipca 2016 11:44:01 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > TAM wsparcie - wojsko, sluzby medyczne, zywnosc. Oprocz tego zakazac islamu
    > - to zly system i nie powinien byc w europie praktykowany. Zakazac jak
    > komunizmu. Granice uszczelnic, przyplywajacych - deportowac. Do przekraczajacych
    > nielegalnie - strzelac.
    >
    > Chyba, ze wolisz zyc w ciaglym strachu ze jakis kozojeb postanowi obciac Ci
    > leb, wysadzic sie obok Ciebie czy co tam jeszcze ciekawego wymysla.
    >
    > Lewactwo po raz kolejny ma krew na rekach. Merkel powinna juz wisiec na
    > najblizszym slupie jako wspolwinna wszystkich zamachow. Niedlugo w Niemcach

    a generalnie sie z toba zgadzam, tyle ze mylisz uchodzcę z imigrantem.
    """""""""""""""""""""""

    zauważ ze moje ogólna zgoda dotyczy imigrantów, nie uchodzców. Jak przycisnąłem manka
    to wyszło na to ze on tez sie zgadza, tyle ze zarzuca mi brak "empatii".
    Po odróżnieniu iimgrantów ekonomicznych od uchodzców wojennych sprawa robi sie dosc
    prosta.
    Ale lewactwo swiatowe za pomocą prostego triku imigrant=uchodzca stawia nas pod
    scianą tak byśmy na podstawie emocji zafundowali sobie problemy jaki oni mają.
    Otóż nie - mozemy przyjmowac uchodzców (jesli UE łaskawie pozwoli na to rozróżniene),
    mozemy pomagac imigrantom ekonomicznym by nie musieli emigrowac - ale nie pod wpływam
    szantażu emocjonalnego.

    b.