    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czy sa takie zaluzje
    Date: Sat, 20 Nov 2010 23:18:52 +0100

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6d67.00000060.4ce7d874@newsgate.onet.pl...
    > Zaluzje do kuchni?
    > By moc je zdejmowac i ... zanurzyc w wodzie z plynem do naczyn, lub w inny
    > sposob latwo umyc?
    > Mycie szczebelka po szczebelku nie wchodzi w gre, na poprzednim mieszkaniu
    > juz
    > to przerabialem.
    > Zaluzja ma byc w kuchni, i niestety okno jest granica blatu roboczego -
    > zaluzja moze czesto byc ubrudzona.
    > Z roleta byloby pewnie latwiej - zdejmowac i umyc,oplukac.
    > Ale rolety nie chce - roleta albo zaslania abo nie - jest "zerojedynkowa",
    > to dla mnie jest wada.
> [...]
    Żeby to było mocno bezobsługowe to musiałaby to być żaluzja pomiędzy
    szybami. Niestety brud osadzajacy się z kuchni jest tłusty i IMHO nie da się
    tego wyczyścić "poprzez zanurzenie w wodzie z płynem" Coś takiego przeszłoby
    z użyciem płynów VC 150 lub VC 242 ale i tak trzebaby było przesunąć czymś
    po listewkach, chociażby szczoteczką