    From: XL <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Date: Thu, 18 Mar 2010 15:13:30 +0100

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 14:33:35 +0100, krys napisał(a):

    > Na "was" nie kończy się świat. Na Mazowszu, Podlasiu i w Wielkopolsce znam
    > wodociągi( w tym jeden całkiem nowy), które istnieją na zapadłych wsiach nie
    > podlaczonych do kanalizacji.

    To bardzo ciekawe, pewnie funkcjonują nieoficjalnie, tj podłączono domy bez
    odbioru technicznego sieci wodociągowej lub t.p., bo nasz komitet budowy
    wodociągu (z MŚK na czele) przebijał się razem z urzędnikami w Gminie przez
    chaszcze przepisów oraz unijne zagwozdki, więc wiem z pierwszej ręki, że
    bez zaplanowanej kanalizacji i oczyszczalni wodociągu niet.

    > I mam wrażenie, że pisząc o "niemożliwości wybudowania oczyszczalni
    > ekologicznej", wątkotwórca miał na myśli oczyszczalnię przydomową, a nie
    > kanalizację i oczyszczalnię zbiorczą.

    Wrażenie rzecz mylna, jak widać - bo powstaly dwa różne wrażenia.

    --

    Ikselka.