  • Data: 2010-03-16 19:44:14
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak budujesz dla siebie, to zbudujesz super, jak dla klienta... różnie z
    > tym bywa - było o tym już w tym wątku :-)))

    Niestety to nie wchodzi w rachubę ...

    Zupełnie na budownictwie się nie znam , nie mam czasu jeździć , załatwiać i
    się użerać. Dodatkowo nie mam takich funduszy aby zbudować dom i dopiero
    wtedy sprzedać mieszkanie ...

    Wszystko musi byc u mnie zsynchronizowane , czyli buduje się dom , mam kupca
    na mieszkanie , kupiec wplaca mi kasę za mieszkanie a ja wprowadzam sie do
    nowego domu ...

    Domyślam się że może by było taniej i itd ...

    Nie zależy mi na wielkim domie , bo czym większy dom tym droższe utrzymanie
    a mi zależy by było jak najtaniej utrzymać ...

    W Silnie u "settlera" widzialem wybudowane domy. Jeden w stanie surowym ,
    zadaszonym dokładnie sobie obejrzałem.

    Może i się "łudzę" ale nie jest to jakiś developer który podnajmuje jak
    najtanszych podwykonawców i itd , ale firma która sama calkowicie wszystko
    wykonuje , więc poziom budowy powinien być taki sam ...

    Na stronce (www.setler.pl) mają dużo zdjęc i infomacji , więc widać że nie
    staraja się niczego ukrywać ...

    Dużo ludzi kupuje gotowe domy ...

    Szkoda jedynie że nie ma obowiązku aby dom miał wydawany certfikat
    energetyczny , wtedy od razu bylo by wiadome jak ciepły jest naprawdę dom :(

    A tak jedynie co to można brać na "wiarę" i liczyć na uczciwość firmy
    budowlanej ...