  • Data: 2010-03-17 22:51:38
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hnrimc$gmv$1@opal.futuro.pl...

    > "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oni tego nie rozumieją :-) Nawet jakbym miał tamte materiały to co to
    > zmieni ? :-)
    > Nie posłuchają :-)
    > Ja nie pytałem i się wpakowałem ale tysiące innych co to czyta ma szansę
    > :-)
    >
    > Niech napalą na maxa w piecu, ile fabryka dała i przy -10 odbióz z kamerą
    > termowizyjną. 300-500zł, a można wymusić poprawki przed odbiorem. Później
    > już pozamiatane.
    > Ile by styropianu nie dali i tak coś źle zrobią.
> [...]

    kiki i co to da?
    powiem z pozycji takiego developera
    "gosc dal 5 tys. zaliczki a teraz chce poprawki za 10... niech nie marudzi
    oddam mu te 5 i niech spada, znajdzie sie inny naiwny"

    ot...

    BTW jak skoncze dom dla goscia z Twoich okolic to sam Cie sciagne z ta
    kamera, tak z ciekawosci zobaczyc co wyszlo...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej