  • Data: 2010-03-24 17:53:58
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:0c2ad8e9-2c55-4eb8-b968-a39a52b58e51@z3g2000yqz
    .googlegroups.com...
    >Dzięki wszystkim za pomoc.
    >
    >Zrezygnował zupełnie z zakupu domu ..
    >
    >Dlaczego ?

    [...]

    Dom to fajna rzecz i chyba na tym swiecie nie bedzie nigdy tak, ze wszystko
    uda sie pogodzic na raz.
    Ja prawde mowiac cenie sobie, ze dom bedzie w bliskiej okolicy miasta i nie
    przeszkadza mi to zupelnie, ze pod nosem nie mam sklepu spozywczego. Do
    lekarza i tak jezdze samochodem jak jestem chory, wiec 4 km w ta czy tamta
    nie ma znaczenia. Tlok i korki dzisiejszych miast przeszkadzaja mi bardziej
    niz mniejsze zaludnienie na pograniczu. Co raz jakis glab okolicznej gminy
    zastawi mi wyjaz z podworka tu gdzie mieszakam, a jest to centrum miasta.
    Potencjalne towarzystwo dla moich malych dzieci w okolicy tez wydaje mi sie
    nie calkiem dobrze dobrane i na poczatku lata bede szczesliwy jak wreszcie
    zamieszkam nieco dalej od tego centrum.
    Sam musisz sobie wyznaczyc priorytety, mi sasiedztwo pobliskich okien z
    kazdej strony nie pasuje w perspektywi grilla ze znajomymi, ew. moze na
    balkonie? :-DD Przy domu robie praktycznie co chce, chodze w gaciach po
    tarasie i dzialce, jezdze quadem z dzieciakami po okolicznym lesie i nie
    ogladam prymitywu w bramie w ilosci kilkunastu sztuk jarajacych faje i
    pijacych piwo. Mam ten luz, ze pod moim domem nikt nie bedzie wystawal
    calymi nocami. Ale budowe domu trzeba sobie dokladnie przemyslec. Twoja
    decyzja odnosnie wspomnianego domu wydaje sie sluszna, zwlaszcza jesli
    chodzi o powierzchnie i zwiazane z tym niewygody, ale z domu w tej chwili w
    zyciu bym nie zrezygnowal.

    Pozdro.. TK