  • Data: 2009-06-16 20:30:39
    Temat: Re: Czy to dobra cena?
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message
    news:h18ujv$5pp$1@news.onet.pl...

    > Dobra cena, ale zabezpiecz się przed spartoleniem 1 warstwy (tj. kleju z
    > siatką).
    > Czyli np. umów się z nimi, że zapłacisz 25zł za docieplenie i 20 za
    > strukturę.

    Tylko trzeba spisać na kartce sposób klejenia płyt czyli oczyszczenie,
    gruntowanie, wypełnianie braków w materale budowlanym, jak porotherm to
    wiadomo zamki trzeba sprawdzić i zapianowac, klejenie samych płyt obwodowo
    plus 2-3 placki czyli "na ramkę", zakłady na ramy okien co nalmniej 50%,
    analiza mostków termicznych, ściany szczytowe, wykusze , miejsca przenikania
    płaszczyzn dachu z czymś tam co jest, obróbka murłaty, listwy startowe,
    kapinosy, przy siatkowaniu diagonale, zakład siatki i z 10 innych rzeczy.
    Trzeba to omówić i zapisac na papierze i dać do podpisania, że zrozumieli.
    Tzreba sie do tego przygotować. Nie bedzie później krzyku o pekanie, wianie,
    wciekanie, odpadanie i nie wiadomo co jeszcze