  • 1. Data: 2009-06-16 17:03:27
    Temat: Czy to dobra cena?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Zaproponowano mi ok. 45 zł/m2 za wykonanie:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych (styropian)
    - elewacja (tynk bez żadnych "wodotrysków")
    domku jednorodzinnego. Sama robocizna, bez materiałów.
    Myślicie, że to przyzwoita cena?
    Okolice Trójmiasta.
    Z góry dziękuję za sugestie :)

  • 2. Data: 2009-06-16 17:08:05
    Temat: Re: Czy to dobra cena?
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Baloo" <b...@o...eu> wrote in message news:h18j93$v8p$1@news.onet.pl...
> [...]
    > - ocieplenie ścian zewnętrznych (styropian)
    > - elewacja (tynk bez żadnych "wodotrysków")
    > domku jednorodzinnego. Sama robocizna, bez materiałów.

    Może być ale czy jesteś pewien, że zrobią to dobrze? Chcesz się skonsultować
    z nami? To daj foty zanim będzie za późno. Chcę ci uświadomić, że oni się na
    tym nie znają.

  • 3. Data: 2009-06-16 17:14:01
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Baloo" <b...@o...eu> wrote in message news:h18j93$v8p$1@news.onet.pl...

    ahhhh z gdyni jesteś. współczuję ci. tam nie ma fachowców od ociepleń. Są
    sami partacze. Wspomnisz moje słowa :-)

  • 4. Data: 2009-06-16 17:18:47
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości

    > Może być ale czy jesteś pewien, że zrobią to dobrze?

    Szczerze mówiąc nie, bo nie widziałem jeszcze ich prac.
    Ale chodziło mi na razie o sam poziom cenowy.

    > Chcesz się skonsultować z nami? To daj foty zanim będzie za późno.

    Foty czego i do czego? :)

  • 5. Data: 2009-06-16 17:20:39
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości news:h18jsh$h1r$1@opal.futuro.pl...

    > ahhhh z gdyni jesteś. współczuję ci. tam nie ma fachowców od ociepleń. Są
    > sami partacze.

    A skąd te wnioski??
    Pomijam już fakt, że ani ja, ani ten facet nie jesteśmy z Gdyni ;-)

  • 6. Data: 2009-06-16 17:53:19
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    "kiki" <j...@g...ky> wrote in message news:h18jsh$h1r$1@opal.futuro.pl...

    > "Baloo" <b...@o...eu> wrote in message news:h18j93$v8p$1@news.onet.pl...
    >
    > ahhhh z gdyni jesteś. współczuję ci. tam nie ma fachowców od ociepleń. Są
    > sami partacze. Wspomnisz moje słowa :-)

    Nie strasz, nie strasz :)
    Mi zrobili co prawda nie z Gdyni a z Kartuz ale wyglada ze jest OK.
    Cena - 43 zl - styropian frezowany krecony na kołki, siatka, 2xklej, tynk.
    Tak wiec cena podobna do tego co kolega Baloo pisze.
    Pozdr

    --
    michal, gdynia

  • 7. Data: 2009-06-16 18:33:01
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Baloo" <b...@o...eu> wrote in message news:h18k5s$27m$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości

    > Szczerze mówiąc nie, bo nie widziałem jeszcze ich prac.
    > Ale chodziło mi na razie o sam poziom cenowy.

    > Foty czego i do czego? :)

    Foty budynku do ocieplenia i jego detali i zakamarków, a powiemy ci jak
    powinno byc ocieplone. Spiszesz na kartce i będziesz miał o czym rozmawiać z
    partaczami.

  • 8. Data: 2009-06-16 18:34:25
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "michalski" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Dobrze napisałeś."Wygląda"

  • 9. Data: 2009-06-16 19:25:39
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > ahhhh z gdyni jesteś. współczuję ci. tam nie ma fachowców od ociepleń. Są
    > sami partacze. Wspomnisz moje słowa :-)

    tak czytam kiki czasami Twoje posty i ty chyba przez ta budowe
    paranoikiem juz jestes ;-). Rozumiem ze raz trafia sie lepiej raz gorzej
    na wykonawcow ale gdzies trzeba wyposrodkowac swoje wymagania
    i rozsadek.

    Po Twoich postach wydaje sie ze oczekujesz od wykonawcy (bardzo czesto
    prostego czlowieka - bez urazy dla wykonawcow - choc nie musi to byc
    regula),
    ze beda pisac rozprawe naukowa na temat twojej budowy, poswiecajac
    teoretyzowaniu
    ilesc dni.
    Jezeli masz takie wymagania to nie da rady pogodzic stosunkowo niskiej ceny
    z perfekcyjnym wykonaniem poprzedzonym wywodami naukowymi...

    Pzdr
    Darek

  • 10. Data: 2009-06-16 20:17:03
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Baloo" <b...@o...eu> wrote:
> [...]
    > - ocieplenie ścian zewnętrznych (styropian)
    > - elewacja (tynk bez żadnych "wodotrysków")
    > domku jednorodzinnego. Sama robocizna, bez materiałów.

    Dobra cena, ale zabezpiecz się przed spartoleniem 1 warstwy (tj. kleju z
    siatką).
    Czyli np. umów się z nimi, że zapłacisz 25zł za docieplenie i 20 za
    strukturę.

    --
    Bartek