  • Data: 2009-06-18 07:19:15
    Temat: Re: Czy to dobra cena?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1cj9a$jun$1@news.onet.pl...

    > Ostatnio miałem na budowie fachowców od struktury. Z polecenia, robią
    > docieplenia od 15 lat. Pytam jaka cena za metr baranka 2mm z baumita
    > silikonowego. Facet zaczął od tego, że on robotę ma i wcale nie musi u
    > mnie robić. Zrobił wykład na temat różnych rodzai tynku, kleju, kołkowania
    > itp.
    > Na koniec powiedział cenę: 30zł za m2.

    8-12 zł za maszynowe położenie tynku u nas liczą.
    30zł+50za styro to facet jaj sobie robił(za styro 25zł max)- chyba że podał
    Tobie cenę z materiałem to by się zgadzała.

    >Za strukturę, bo styropian, siatka i klej u nich kosztuje dodatkowe 50zł.
    >Usiadłem. Za 30zł to mi lokalny skład oferuje wykonanie z materiałem :)
    > No to struktura poczeka do przyszłego roku...
    Ten tynk cienkowarstwowy EOS Tytan się chyba nazywa- ok 60-70zł kosztuje
    wiaderko(16kg) i starcza na 9metrów
    200metrów elewacji to koszt materiału 1500zł i koszt robocizny -2000zł. A
    wydajność jest taka jak producent nmapisał bo nakładane pistoletem to strat
    materiału prawie żadnych nie ma. Ostatnio widziałem kilka budynków tak
    zrobione- wygląda dobrze i prawie sie zdecydowałem robić to u siebie- tym
    bardziej że robocizne bede miał za 8zł. Trzeba tylko dokładnie
    zabezpieczyć/okleić okna itp aby nie poparali.

    Krzysiek