  • Data: 2013-03-12 16:26:37
    Temat: Re: Czy warto dzi? si? budowa??
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 15:19:05 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > w 25 letnim domu do remontu prawdopodobnei jest wszytsko...
    >

    > zaczynają od zrobienia ocieplenia, porpzez wymianę stolarki, ocieplenie
    >
    > dachu, doszczelninie zacieków, wywalenie eternitu z dachu :)...
    >

    > wymianę kotła grzewczego, remotny sanitariatów itd... malowanie flizowanie,
    >
    > podłogi...

    takie buty. Tylko że te 100 tysięcy to nie tylko w przypadku domów używanych ale
    wszystkich. Tych budowanych dzisiaj też. Jak by oszczędnie policzyć koszt amortyzacji
    przez pierwsze 25 lat wyjdzie w przypadku oszczędnie zbudowanego domu z 1500 złotych
    miesięcznie + prąd + ogrzewanie + naprawy drobne. Trzeba być bogatym żeby pozwolić
    sobie na mieszkanie we własnym domu. Bo tak pod dwa tysiące miesięcznie wyjdzie. Nie
    licząc psa oczywiście. Bo skromnie licząc pies za 1000-1500 rocznie zje. Wychodzi że
    we własnym tanim domu koszt utrzymania 1m2 jest kilka razy większy niż w blokach. No
    ale plusy też są. Można sobie grila w ogródku zrobić. Również odśnieżanie ulicy
    bezcenne.