  • Data: 2010-02-04 02:02:23
    Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:1sg25o9c0betf$.1llkm1vzvrba0.dlg@40tude.net...

    > Nooo, raczej TYLKO tych, które jak głupie dają się wciągnąć ;-)

    > Z tkaniny? - tylko pranie (i prasowanie) pomaga.
    >

    > --
    >
    > Ikselka.

    Podciśnienie wiele potrafi.
    Wyssać zawartość chitynowych pancerzyków. Ścisnąć klejone płaszczyzny.
    Pościel wilgotną i przesyconą zapachami użytkowników wystarczy włożyć do
    worka foliowego, podłączyć rurę odkurzacza wodnego i wyssać powietrze,
    później wpuścić od nowa, roztrzepać - dwu-trzykrotne powtórzenie tego
    zabiegu wystarcza do oczyszczenia pościeli. Zabieg zastępuje parogodzinne
    wietrzenie, zwłaszcza w miejscach lub porach roku utrudniających tradycyjne
    działanie.
    W podobny sposób można podsuszać przedmioty o skomplikowanych
    kształtach.