  • Data: 2010-02-04 09:21:45
    Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote in message
    news:4b6a8d4b$1@news.home.net.pl...

    > Jeszcze jedno: niektóre cyklony mają wbudowany filtr i jak go zamoczysz,
    > albo po prostu umyjesz, bo czasem trzeba, to nie można go używać aż nie
    > wyschnie.

    Hyla (i Rainbow) nie mają cyklonu, mają turbinę o obrotach około i
    powyżej 10000 i ta turbina skutecznie selekcjonuje czątki powietrza od
    cięższych - wody i zawiesiny. W zasadzie jest też gąbka na wylocie, raczej
    rodzaj tłumika niż filtru, choć pewnie też filtruje. Poza konserwacją od
    czasu do czasu nie wymaga zabiegów dodatkowych, poza zespołem piorącym i
    turboszczotkami - np. usunięcie włosów, nakręconych na szczotki trzepiące.
    Tzw cyklon to jest labirynt zmuszający powietrze do nagłych zmian
    kierunku przepływu, gdzie cięższe cząstki zderzają się z przeszkodą i
    opadają do zbiornika.