    From: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wydziela droge?
    Date: Thu, 18 Nov 2010 08:55:16 +0100

    ?
    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ic2jp0$jue$1@node1.news.atman.pl...

    > No jak na razie to Gmina wydaje WZ do działek ktore nie maja drogi
    > dojazdowej + mi wydala wczesniej warunki ze zabiera 10 metrow!
    > Przeciez to jest paranoja jakas!
    >

    > OK, ale jaka jest konkluzja? Blokowac wydawanie WZ?
    > Na stosunkach z sasiadami mi nie zalezy.

    Przecież ty już masz WZ z tym 10m, więc jak chcesz się od nich odwoływać.... Musisz
    wystąpić o nowe i wówczas walczyć o 4m (jeśli chcesz postawić dom bliżej tych
    sąsiadów). A WZ sąsiadów to oddzielna sprawa. Oni do swojego WZ muszą mieć zapewniony
    dojazd - poprzez własność lub słuzebność. Jeśli nie mają to nie dostaną WZ w ogóle i
    tyle. Ty pewnie dostałeś powiadomienie o tym, źe sąsiedzi wystąpili o WZ. Masz prawo
    iść do urzedu i się zapoznać z ich wnioskiem (czy nie napisali przypadkiem nieprawdy,
    że mają dojazd przez twoją działkę). Jeśli nieprawdy we wniosku nie ma to czekasz. Po
    wydaniu WZ ty, jako strona otrzymasz również tę decyzję i wówczas wiedząc co w nich
    jest możesz składać odwołanie.