    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wydziela droge?
    Date: Thu, 18 Nov 2010 14:48:46 +0100

    news:e96d3910-26a4-4c25-9635-5f425a55dd4d@r29g2000yq
    j.googlegroups.com...
    On 18 Lis, 12:44, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale nie wiemy przeciez czy tam bedzie droga!! To, ze dzialka "wyglada"
    >jak droga, nie znaczy ze nia bedzie;) Moze Jacek chce sobie postawic
    >dom na Dz3, a na wszystkich pozostalych urzadzic ogrodek ze stawem i
    >basenem? On przeciez ma dojazd bezposrednio z glownej drogi :)

    Cyt z Jacka:

    "Dz4 to współwlaność włascicieli Dz1-Dz3 - właśnie na cele drogowe dla
    ale tylko wlascicieli tych dzialek"

    > Udostepnić drogę dla DZ5-DZ9 i pożniej tą droge przekazac gminie. Chociaz
    > niekonioecznie przekazywać. Ja mam podobna sytuację: w 4 osoby jestesmy
    > włascicielami ok 120metrowego odcinka drogi, płacimy za nia jakis
    > symboliczny(kilkanascie zł rocznie) podatek i nie zamierzamy jej
    > przekazywać
    > gminie bo i po co.

    >Moze zalezy jeszcze od wielkosci tej drogi - u nas jest dluga (ok.
    >300m) i koszty utwardzenia wyszlyby sporo, nawet jak na te kilka

    Pewnie masz rację. Ale my swojej drogi nie przekazujemy miastu tez z innego
    powodu: Aktualnie kończy się ona przy mojej posesji. Jej wylot dalej jest
    zamknięty. Gdybym przekazał ją miastu miasto miałoby możliwość połączenia
    jej z inna drogą i zrobia by sie przelotówka A mnie nie zalezy na tym aby
    auta jezdziy koło chałupy. Utwardzona już jest(płyty betonowe) A poniewaz
    jest to droga prywatna to nikt obcy mi po niej nie jeżdzi i mam spokój jak
    na wsi. Kiedys nawet strazników miejskich nie wpusciłem bo mnie wpienili. W
    sumie nawet na początku tej drogi mógłbym z sasiadem szlaban postawic
    mielibyśmy osiedle zamkniete(apartamentowce;)))wWłaścicieli drogi jest
    czworo(4 działki przy drodze) ale tylko ja i sąsiad na razie mamy tam
    pobudowane domy.
    I bardzo nam ta sytuacja odpowiada. Mamy ciszę i spokój a do centrum miasta
    ok 1000-1500metrów.