    From: Jacek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wydziela droge?
    Date: Thu, 18 Nov 2010 15:40:47 +0100

    W dniu 2010-11-18 14:59, Adam Szendzielorz pisze:

    > Aaaaa no to zupelnie zmienia stan rzeczy. Skoro tam droga bedzie to
    > jasne, ze nalezy udostepnic ja pozostalym (po oczywiscie splacie
    > polowy wartosci tej drogowej dzialki aktualnym wlascicielom) ! Nie
    > doczytalem tego.

    Nie no, Panowie, chwila!

    Ustalmy fakty.
    Dz4 ma szerokość 5 metrów.
    Jest współwłasnością właścicieli Dz1-Dz3, którzy mają ją wpisaną w
    aktach na cele dojazdowe do swoich działek.

    Całość Dz1-Dz4 jest całościowo ogrodzona i nikomu nawet się nie sni
    nawet aby Dz4 oddawać komukolwiek we władanie na jakiekolwiek cele.

    Dla utrudnienia dodam tez ze właściciel Dz9 wyznaczył sobie na swojej
    działce równolegle do mojej fragment drogi wewnętrznej - i inni
    właściciele mieli mieć w zamierzeniu zrobić tak samo. Ba, droga
    zwyczajowa biegnie nawet po jego wyznaczonym fragmencie drogi + po
    działkach (które tej drogi nie mają wyznaczonej drgoi) ale wzdłuż mojego
    płotu
    Czy mimo tego wszystkiego chcecie powiedzieć, że Gmina puści droge po Dz4?
    Przecież to moja działka i mogę sobie robić na niej co chce i nikomu nie
    powinno byc nic do tego.

    Jeśli odpowiedz na powyższe jest TAK to proszę mi powiedzieć, czy
    ponownie wchłonięcie Dz4 do Dz1-Dz3 a następnie wyznaczanie drogi
    dojazdowej po drugiej stronie załatwi sprawę?