    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wydziela droge?
    Date: Thu, 18 Nov 2010 15:54:55 +0100
    <ic0f5j$2kj$3@node1.news.atman.pl> <ic0kpd$785$1@news.onet.pl>
    <ic0n8q$4pl$1@node1.news.atman.pl> <ic0ra7$vhi$1@news.onet.pl>
    <8...@3...googlegroups.com>
    <ic2jp0$jue$1@node1.news.atman.pl> <4ce4dcbf$1@news.home.net.pl>
    <ic2vph$mgr$1@node1.news.atman.pl> <ic33il$ecf$1@news.onet.pl>
    <e...@r...googlegroups.com>
    <ic3arv$ajl$1@news.onet.pl>
    <a...@l...googlegroups.com>
    <ic3dth$pqq$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ic3dth$pqq$1@node1.news.atman.pl...
    > Dz4 ma szerokość 5 metrów.
    > Jest współwłasnością właścicieli Dz1-Dz3, którzy mają ją wpisaną w aktach
    > na cele dojazdowe do swoich działek.
    >
    > Całość Dz1-Dz4 jest całościowo ogrodzona i nikomu nawet się nie sni nawet
    > aby Dz4 oddawać komukolwiek we władanie na jakiekolwiek cele.

    Skoro nie chcecie komukolwiek oddawać to nie oddawajcie.
    Na jaka/jakie działki dostałes WZ Czy te 10metrów to było od granicy
    działki/działek DZ1DZ2/DZ3?
    Czy moze to 10metrów to 5mtrów DZ$ i 5 metrów DZ1DZ2/DZ3?

    > Dla utrudnienia dodam tez ze właściciel Dz9 wyznaczył sobie na swojej
    > działce równolegle do mojej fragment drogi wewnętrznej - i inni
    > właściciele mieli mieć w zamierzeniu zrobić tak samo. Ba, droga zwyczajowa
    > biegnie nawet po jego wyznaczonym fragmencie drogi + po działkach (które
    > tej drogi nie mają wyznaczonej drgoi) ale wzdłuż mojego płotu
    > Czy mimo tego wszystkiego chcecie powiedzieć, że Gmina puści droge po Dz4?
    > Przecież to moja działka i mogę sobie robić na niej co chce i nikomu nie
    > powinno byc nic do tego.

    Gmina nic nie będzie nigdzie puszczać. Drogi wyznaczyć muszą i się dogadać
    właściciele DZ5-DZ9. Skoro są to działki prywatne to gmina nic nie bedzie
    wyznaczać. Włascicele DZ5-DZ9 mogą sobie wydzielic analogiczna do twojej DZ4
    dziłake DZ10np i zrobic z niej drogę lub wpisac na swoich działkach
    służebność przejazdu i przechodu dla pozostałych.

    > Jeśli odpowiedz na powyższe jest TAK to proszę mi powiedzieć, czy ponownie
    > wchłonięcie Dz4 do Dz1-Dz3 a następnie wyznaczanie drogi dojazdowej po
    > drugiej stronie załatwi sprawę?

    Po co takie kombinacje. A napisz może dlaczego nie chcecie udostępnić DZ4
    dla DZ5-DZ9?