eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <kne9qc$c6s$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu
    podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Date: Tue, 21 May 2013 08:21:44 +0200

    > Ale jaki gest? Przywrócenie stanu poprzedniego czyli nie ma żadnej
    > straty więc co niby ktoś komuś ma łaskawie darować? A może to taka
    > logika jak ci skini co uratowali życie bo przestali kopać? Skoro mogę
    > przeszkadzać i nie przeszkadzam to znaczy że mam gest? To jakaś
    > paranoja.

    Ty chyba nigdy nie miałeś działki i nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba
    nakładów pracy aby uzyskać określony stan.
    Nawet wyhodowanie trawy wymaga 2-3 lat pracy, aby się dobrze ukorzeniła.
    Żeby móc ją pielęgnować teren musi być równy, aby można było wjechać
    kosiarką. Po pracy koparką pozostaje pobojowisko, a po jakimś czasie
    miejsca wykopów osiadają i tworzą się nierówności.
    Ułożenie kostki wymaga wyrównania i utwardzenia całego terenu. Jak
    zerwiesz fragment kosztki, wykonasz wykopy to już nigdy tej kostki nie
    ułożysz tak, zeby się nie zapadła. Kosztka zawsze "siada". Tyle, że jak
    kłądziesz na dużej powierzchni to ona osiada sównomiernie na całości.