eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
  • Data: 2013-05-21 09:10:13
    Temat: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 maja 2013 08:34:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Ergie w ogole pisze jakby zupelnie zycia ani budowy nie znal. Albo udaje.

    Nie, to wy piszecie jakby egoizm był waszym pierwszym prawem. Ja jestem projektantem
    energetyki i na szczescie na takich jak wy trafiam rzadko.
    Wiedac społeczenstwu jeszcze daleko do mędrkow w internecie :)
    Sytuacja jest analogiczna - gdyby energetyka powszechnie płaciła za wbudowanie sieci
    to żadania finansowe byłby coraz wyższe, w efekcie przesył musiałby podrożeć a każda
    inwestycja trwałaby lata. A rozszerzając to na kazdy rodzaj działalnosci to jako
    społeczeństwo zakładamy sobie sznur na szyje bo kraju takich egoistów-dekli nie
    bedzie sie dalo żyć.

    Jak jestescie tacy ostrożni wpiszcie w uzgodnienie zastrzeżenia dotyczące sposobu
    wykonania robót i odtworzenia terenu, nie ma sprawy- ale żądanie kilku tysięcy za
    ułożenie paru metrów rury to kpina. Uczciwiej będzie powiedziec po prostu "nie".

    Oczywiscie inwestorowi pozostaje sądowa droga ustanowienia służebnosci przesyłu -
    odszkodowanie okresli sąd - a kwoty będą znikome - bo od wartosci kilku m2 trawnika.
    Nigdy nie musiałem isc tą drogą - zawsze udało sie dogadac.

    b.