  • Data: 2009-11-29 22:19:12
    Temat: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lis, 22:44, "Papa Smurfs" <P...@z...eu> wrote:

    > acha, nie widziałem w ofercie rekuperatoruf o wydmuchu 30-50m^3/h, a taki by
    > do małego domku wystarczył:O)

    Sprawdz najpierw np. wymogi ustawowe zanim takie glupoty bedziesz
    wypisywal :) Ja kupuje reku po to zeby miec komfort wysychajacego w
    mig prania np. Przy 30m3/h na CALY dom nic nie bedzie schnelo jak
    trzeba.

    Przeciagi? Raczysz zartowac - przy 400m3/h nie bedzie nawet czuc
    przelatujacego powietrza. Gdyby to bylo 2... 3 tys m3/h..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.