  • Data: 2009-11-29 21:44:32
    Temat: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Adam Szendzielorz" napisał:
    > (w cenie 6500 pln)

    ze srebra go zrobili że tyle kosztuje, czy płacisz za firmę, cła i podobne
    duperele?:O)

    > automatyczny bypass - dziala w 100% sam, wszystkie temperaturki
    > zew, wew mozna ustawic w wbudowanym, dosc zaawansowanym jak na takie
    > pudlo sterowniku

    o tam wielkie rzeczy, mała płytka strująca wielkości podełka zapałek
    kosztuje jakieś 50zł:O)

    > wykonanie! To mozna powiesic w salonie - wyglada bardzo ladnie
    > (gdyby nie te kanaly) ;) wszystko pieknie uszczelnione, wygluszone,
    > juz po wlozeniu wtyczki do gniazda widac, ze to sprzet z wyzszej polki
    > i wiadomo, ze producent nie robi tego od pol roku ;-)

    o rany, masz taką wielką chałupę a chcesz złomy po salonach stawiać?:O)
    a gości będziesz przyjmował w pomieszczeniach gospodarczych?:O)

    > Moj ma 400m3, a wentylowac bede blisko 1000m3. To daje jedna wymiane
    > na 2,5h. Choc parter i poddasze bede wentylowal mocniej niz piwnice,
    > wiec powinienem dojsc lekko ponizej 2 wymian na godzine. Normalnie
    > bedzie przeciez znacznie nizej (ciszej, taniej).

    ale po kiego ci takie przepływy?:O) jak już mówiłem 15% kubatury na godzinę
    w zupełności wystarczy, chcesz mieć u siebie przeciągi?:O)

    acha, nie widziałem w ofercie rekuperatoruf o wydmuchu 30-50m^3/h, a taki by
    do małego domku wystarczył:O)