  • Data: 2018-09-26 12:41:16
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2018 o 12:27, Marek pisze:

    > Już postawiona. Do większości konstrukcji mam swobodny  dostęp. Wkrótce chcę
    > założyć podbitkę więc teraz chcę zabezpieczyć tą część która będzie przez
    > nią przysłonięta. Resztę sobie zabezpiecze  na spokojnie z poddasza.

    2? 3?, rozumiem że: klasyka polskiego budownictwa obecnie

    """Wiem, że drewno konstrukcyjne jest już u "producenta" zabezpieczone
    jakimś środkiem, który daje taki charakterystyczny zielonkawy nalot, ale czy
    to jest wystarczające?"""

    Wiesz czy jednak nie wierzysz? My przecież nie mamy szklanej kuli. Kolor
    jest tani, impregnat drogi, sam musisz sobie odpowiedzieć na to pytanie.

    Pozostaje chyba tylko udać się do jakiegoś marketu i zakupić jakiś (po
    rozeznaniu się) impregnat i smarować [obficie i ze 3 razy] pędzlem lub
    natryskowo - jak chcesz mieć pewność że coś jednak masz w tym drewnie.