  • Data: 2018-09-28 09:09:06
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 września 2018 07:09:26 UTC+2 użytkownik abomito napisał:
    > Witam
    >
    > To znaczy-to TY masz taką nadzieję. Drewno może myśleć inaczej.
    > Bo wszystkim powtarzam: jeżeli zostaną resztki kory, to drewno NA PEWNO
    > zostanie zaatakowane przez kołatki.Spuszczel też się utrzyma, żeby jaja
    > złożyć.A grzyby?Jakie grzyby, jeśli drewno suche?

    Moja mama miała kiedyś marzenie dom sobie wybudować.
    A że była okazja to kupiła od leśniczego
    "drzewka" w wycinki. NIe wiem jak się to fachowo nazywa.
    Okorowałem te stemple i wrzuciłem pod dach i tak sobie leżały.
    Po nastu latach chiałem je użyć do płotu.
    Ale nawet do pieca się nie nadawały.

    Mama mieszka w domu z 1936 roku.
    Więżba była ciosana i do tej pory jest w bardzo dobrym stanie.

    Kiedyś jakiegoś dziadka słuchałem który stwierdził
    że stare drewno jest lepsze bo dawniej o tylko w zimie cieli
    a teraz to cały rok.