  • Data: 2018-09-28 13:02:04
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi w suchej więzbie się spuszczel zadomowił, drewno było impregnowane
    > ciśnieniowo, kory nie było
    > a pod krokwią zobaczyłem pył, a na krokwi dziury, kupiłem truciznę
    Bo na spuszczela to tylko ciśnieniowa zapewnia.Były kiedyś pestycydy doglebowe, ale
    działały kontaktowo na wszystko, więc wycofali.
    Ale: jak to były małe otworki i pył, to był kołatek.Najlepszy był na to antox- jeżeli
    jeszcze jest.A jeśli większe dziurki- tak 3-5 mm, to spuszczel.Ale się przepotwarczył
    i odleciał.No, może zdechł bezpotomnie, jak impregnat mu zaszkodził.