    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czyste powietrze :)
    Date: Mon, 25 Feb 2019 20:11:11 +0100

    W dniu 2019-02-25 o 10:49, quent pisze:
> [...]
    zalo-sie-klapa-z-rzadowego-programu-nie-skorzystal-p
    rawie-nikt-6352161304729217a.html

    > Po co zmieniać i potem kupować drogie paliwo jak można palić śmieciami
    > taniejNo i niestety taka "filozofia" w większości naszego narodu nadal pokutuje,
    co z tego że palisz (Ja palę) drogim paliwem skoro nadal wdychamy syf i
    nie widać żadnej jaskółki żeby się to miało zmienić.
    Nasze rządy kochane cały czas udają że coś robią, tyle że ich działania
    przypominają zawracanie kijem Wisły, jedynie co im wychodzi to kolejne
    kampanie wyborcze albo uprzykszanie życia mieszkańcom przez wprowadzenie
    zakazu wjazdów samochodów spalinowych chociaż od dawna wiadomo że nie
    one są przyczyną smogu w Polsce.

    --
    Pozdr
    Janusz