  • Data: 2014-10-22 08:21:51
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie czuje zupelnie zebym mial kogos nad soba

    Yyyy.... klienci?
    Fakt, masz to środowisko bardziej lub mniej rozmyte, ale jednak.
    Zakładając, że zależy Ci na rozwoju, coś w kontaktach z klientami musisz
    jednak robić. Samograje zawsze (z perspektywy mojego
    doświadczenia/obserwacji) są czasowe.

    > i wszystkie glupie zakazy nakazy ignoruje.

    No tak, ot choćby statystyki dla statystycznego ;)

    > Zero stresu - wazne, ze zostaje na tyle zeby sobie moc saune w domu zbudowac :))

    Ja akurat pisałem w kategorii poukładania sobie życia, zajęć,
    samorozwoju. Kasa nie ma tu wiele do powiedzenia, pod warunkiem że jej
    wystarcza oczywiście.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. czytam co napisałem i banalnie to wygląda, zamilknę w temacie lepiej