  • Data: 2009-06-07 16:50:00
    Temat: Re: Czyszczenie kostki brukowej - czym?
    Od: "Paweł" <1...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szadok <s...@t...pl> napisał(a):

    > A czym jest upaćkana?

    W zasadzie niczym; ma prawie 10 lat, więc jest to brud "naturalny". Mech z
    fug i z grubsza inne zanieczyszczenia poleciały pod strumieniem ciśnieniowej
    myjki, natomiast kostka nadal jest brudna. Plac układany jest z kostki
    grafitowej żołtej i czerwonej. O ile grafitowa i czerwona wyglądaja jako -
    tako, to żółta jest szroburokremowożołta. Da sie ją wyczyścić "ręcznie" -
    zrobiłem na kilku kostkach próbę szorowania ostrą szczotką ryżową po
    pokropieniu wodą z Ludwikiem, brud puszcza, ale mam tego do wyczyszczenia
    prawie 150 mkw :(

    Pozdrawiam
    Paweł