  • Data: 2013-12-03 23:02:07
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie proszę nie kłócić się ;)

    Wszystkie nasze (moje też) obliczenia są do d...
    Koparkowy zaczął kopać rowek do sąsiada. Na razie wygląda to tak, że
    kopnie łychą, podchodzi pracownik wygarnia mu glinę z łychy łopatą. Znów
    kopnie raz, może dwa i znów trzeba wygarniać glinę z łychy.
    Strasznie się klei, aż musiałem koparkowego przekonywać że jak nie on,
    to "czynem społecznym" połowy wsi trzeba będzie :)

    Rowek 75m który miał nam zając 1 dzień na gotowo, będziemy robili 2 dni
    jak nic.

    Gdybym był mądry, to bym przewidział i wcześniej rurki zakopał. Przy
    następnej hali już będę wiedział :(

    Miłego.
    Irek.N.