  • Data: 2013-12-03 22:55:22
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > bufor musi być nawet malutki, inczaej handlowiec dostanie burę od szefa
    > że nie wyrabia normy sprzedazy a małe bufory zalegają magazyny...

    No kiedy nie, V nawet nie pytałem. Polecona przez dostawcę sprzętu firma
    z własnym zapleczem wykonawczym. Zapowiadali się bardzo dobrze, aż
    szkoda że tak banalnie polegli. Pewnie już się nie odezwą.

    Zaczynam natomiast podejrzewać rozpasanie w branży pomp ciepła.
    Znalazłem firmę robiącą pompy na czynniku 134A. Fajne parametrami, ale
    dodzwonić się nie idzie... Nasuwa się pytanie, czy chce mieć cokolwiek
    wspólnego z firmą do której nie można się dodzwonić (na komórki też, nie
    oddzwaniają) jeszcze przed zakupem :(

    Miłego.
    Irek.N.