    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: DZ, dostałem wycenę
    Date: Fri, 06 Dec 2013 23:35:46 +0100

    W dniu 2013-12-06 22:59, Adam pisze:

    > Kwestia przeliczenia ale taka ilosc solarow + piecyk gazowy to moze wyjsc
    > na zero w stosunku do PC inwestycyjnie. A eksploatacja mimo wszystko IMHO
    > bedzie w przypadku PC tansza - te kolektory w zime wiele nie dogrzeja,
    > a najwieksze zuzycie jest praktycznie w trzech miesiacach - grudzien-luty,
    > kiedy niebo pochmurne i dzien bardzo krotki.. :)

    Prawda.
    Ja bym dolozyl, tylko zagospodarowanie nadwyzki ciepla latem wydaje sie
    jakies drogie. Innymi slowy wydanie pieniedzy na grzanie solarami
    przychodzi latwiej niz wydanie dodatkowej kwoty na jego celowe tracenie.
    Inna sprawa, ze jak w moim przypadku obkladanie kolektorami dach nie
    jest ani latwe, ani szczegolnie gustowne. Co innego jak Marek ma na
    gruncie, ale to tez znowu dzialke zajmuje. No nie ma idealnych rozwiazan
    niestety...

    Pozdro.. TK