    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: DZ, dostałem wycenę
    Date: Sat, 07 Dec 2013 22:29:11 +0100

    W dniu 06.12.2013 o 23:35 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Prawda.
    Nie do końca, to tylko 2-3 mies a to i nie całe bo słońce w zimie też
    świeci.

    > Ja bym dolozyl, tylko zagospodarowanie nadwyzki ciepla latem wydaje sie
    > jakies drogie.
    CWU w lecie też trzeba grzać, wystarczy odpowiednio ustawić kolektory
    aby w lecie grzały słabiej niż jesień i wiosna.

    Innymi slowy wydanie pieniedzy na grzanie solarami
    > przychodzi latwiej niz wydanie dodatkowej kwoty na jego celowe tracenie.
    Nie, bo kwota niższa, poza tym PC nie pracuje za darmo bierze i to sporo
    prądu, a perspektywy raczej świetlane nie są, prąd będzie drożał.
    Poza tym zyskiem moim jest zejście z gazem z taryfy w3 na w2, mam nadzieję
    że do tego dojdę.

    --

    Pozdr
    Janusz