    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 30 Jan 2015 14:18:55 -0800 (PST)
    <0...@g...com>
    <maask7$oib$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mab5h6$t1k$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <macuvd$s31$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mad8vd$78h$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <madgul$fmn$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mafgt8$it5$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 30 stycznia 2015 09:55:05 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ona by zrobiła dokładnie tak samo.

    Brniesz. Sądze ze sie mylisz i dla niej wiernosc jest wazniejsza niz skutecznosc
    alarmu. Chociaż ludzie dobieraja sie dosc dobrze- kto wie, moze i ona będzie
    "poważnie zastanawiała najpierw nad tym jak wszedł i dlaczego alarm nie zadziałał"
    Ale wielkich pieniedzy bym na to nie postawił.

    > Już zobaczyli - zamiast wypadu na bruk od 1.02 (czyli za dwa dni) nadal będą

    Na razie to inna kasa. Poczekajmy z rozmową ze 3 miesiace.

    > Dlaczego nie dostała? Jest gdzieś w sieci odmowa/uzasadnienie? Czytuję ich
    > czasem i nic na ten temat nie widział, nawet teraz wszedłem i nic nie
    > znalazłem.

    cos w ten desen http://niezalezna.pl/62512-w-sejmie-o-sadowym-krecen
    iu-komorowskiego-afera-marszalkowa-ciag-dalszy

    > To mit! Jeśli unia daje np. 50% dofinansowania to opłaca się postawić
    > Aquapark, nawet jeśli za 3 lata przyjdzie nam go zburzyć - po prostu koszt
    > zmarnowanych materiałów jest mniejszy niż 50% - a cała reszta to kasa
    > pompowana do gospodarki - ktoś zrobi projekt, ktoś będzie to budował, ktoś
    > będzie nadzorował a wszyscy oni zatrudniają ludzi i płaca podatki. Dlatego
    > nie ma co się zżymać na bezsensowne inwestycje - tak długa jak płaci za nie
    > unia każda inwestycja jest korzystna dla naszej gospodarki. Nawet zrobienie
    > słomianego misia :-)

    Wez kalkulator i to policz. Powiedzmy ze dam ci 50% kasy na lamborghini, na reszte
    musisz wziąć kredyt, a sprzedac go nie mozesz. Bierzesz? Bo gminy biorą....

    > instytuty naukowe nie potrafią nawet poprawnie wniosku o grant napisać bo
    > przez lata stały się przechowalnią profesorów i doktorów którzy nie mają
    > pracy na uczelniach.

    Problem uczelni to inny temat ale tu masz racje. Wracajac do unijnej kasy - duza jej
    czesc jest absolutnie marnowana, przeznaczona na konsumpcje, na zwiekszenie komfortu
    - programy sa tak ułozone abysmy byli zadłużeni i zeby to nie zwiekszyło naszej
    produkcji/konkurencyjnosci. Prawdopodobnie wiecej strat przynosi nam ta kasa z unii
    niz zysków.

    > Przykład mBanku pokazuje że bank można zbudować od zera w ciągu kilku lat

    jakie od zera? http://pl.wikipedia.org/wiki/MBank
    mban to tylko marka detaliczna, kasa jest niemiecka

    > więc nie ma problemu by taki bank powstał gdy zbierze się grupa
    > Polaków-patriotów.

    polacy parioci stworzyli skoki - dobrano im sie do d... skutecznie. Bo byli
    konkurencja dla banków innych (czyli prawie w całosci niepolskich)

    > Jak likwidowano dyliżanse to była taka sam argumentacja :-) Nie, nie będzie
    > szkoda. Kopalnie głębinowe w momencie gdy są odkrywkowe to przeżytek.

    no to niemcy u nas chcą zbudowac nowy przeżytek :)
    Czy stawiac na odkrywkowe czy nie o tym powienna decydowac głęboka analiza której
    jedynym celem jest polska racja stanu. Nikt tego nie robi - a wrecz przykłady
    pakietów klimatycznych wskazują ze władza działa na szkode polskiej racji stanu.

    > Posiadacze samochodów też są "zmuszani" do wykupienia OC.

    Ale różnice miedzy AC a OC rozumiesz? Chciałbys zeby ci wprowadzili obowiązkowe AC?

    > Najpierw musiałby zrezygnować z popierania związkowców - to podstawa. Jak na
    > razie to ja z nim nie mam o czym gadać.

    Napiszemy to jako jeden z punktów. Ciekawi mnie czy bylibysmy w stanie, ja prawicowy
    katol, i ty z tej innej półki, napisac wspólnie listę postulatów zmian dla dobra
    ojczyzny... Powaznie mówie - taki test na mozliwosc porozumienia w wojnie
    polsko-polskiej.

    0545,Polski_system_ochrony_zdrowia_na_31__miejscu_w_
    Europie_.html

    ja na internetową wyborcza zaglądam czesto -na głównej tego nie widzialem. Moze i
    przegapiłem.

    > Masz komplet. Dla porównania wszedłem na Nasz Dziennik i na Tvn24 żaden z
    > nich nie podał tych wszystkich wiadomości.
    > Teza o stronniczości GW po raz kolejny jest nie do utrzymania :-)

    Nie przekonałes mnie.
    Łykasz to? (wyborcza): "Komentując wyniki EHCI, rzecznik ministerstwa zdrowia
    Krzysztof Bąk zaznaczył, że jest to ranking konsumencki. - Zdajemy sobie sprawę, że
    zadowolenie społeczne z tytułu ochrony zdrowia nie jest najwyższe, ale trzeba
    pamiętać, że od 2015 r. właśnie dlatego wprowadzamy pakiet onkologiczny i pakiet
    kolejkowy"

    Bo takiego zabrakło (opozycja):
    "Indeks potwierdza stan polskiej ochrony zdrowia po blisko już 8 latach rządzenia
    Platformy i PSL-u i reformach wprowadzanych przez obecną premier Ewę Kopacz, która
    przypomnijmy w latach 2007-2011 była ministrem zdrowia, a także obecnego ministra
    Bartosza Arłukowicza, który kieruje resortem już ponad 3 lata.

    W tym czasie rosły także środki ma ochronę zdrowia wydatkowane przez Narodowy Fundusz
    Zdrowia i w ciągu tych 8 lat uległy blisko podwojeniu (wzrosły z ponad 32 mld zł w
    roku 2007 do 64 mld zł w 2014 roku), mimo tego nie tylko nie ma poprawy, a ocena
    punktowa w ramach wspomnianego indeksu jest coraz gorsza (w 2013 roku Polska została
    oceniona na 521 punktów).

    Jak widać z wyższych miejsc zajmowanych przez biedniejsze od Polski kraje, nie
    wszystko da się wytłumaczyć wielkością środków publicznych przeznaczanych na ochronę
    zdrowia.

    Przecież nakłady na ochronę zdrowia wyrażane w procentach PKB nie są wcale w Polsce
    wyraźnie niższe niż w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

    Wręcz do rangi symbolu urasta wyprzedzenie Polski przez Albanię w ramach tego indeksu
    i to może być najlepsze podsumowanie 8-letnich rządów Platformy i PSL-u w ochronie
    zdrowia."

    b.