  • Data: 2015-02-13 12:28:47
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 lutego 2015 11:35:54 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > No to mnie wrzuć do tej grupy - ja mam interes by moim krajem nie rządzili
    > socjaliści i związki zawodowe. Myślę że nie jestem odosobniony :-)

    Uczciwi socjalisci czy liberalni złodzieje -mniej wiecej taki mamy wybór. Ciekawie
    nie jest.

    > Dokładnie. Ja np. widzę, ale nie zamienię tego rządu na socjalistów nie
    > ważne czy z PiS czy z SLD. Bo obiektywnie patrząc mniejsyzm problemem jest
    > że jakiś

    az ci klawiatura wypadła :-)

    > Jak kiedyś PiS zacznie w końcu być partią prawicową to będę na nich
    > głosował. Niestety z roku na rok ich retoryka jest coraz bardziej
    > socjalistyczna.

    Ja to troche rozumiem -jesli ponad prawem stoi układ opływający w luksusy to ja chcę
    choc zabezpieczenie socjalne :)
    A własciwie to co socjalistycznego widzisz w pisie? a z ciekawosci zajrzałem na
    strone pisu http://www.pis.org.pl/dokumenty.php i przejrzałem ich program.
    Uprzedzam ze trzeba miec z godzinkę bo obfity -przejrzj przy okazji bo ogólenie
    wydaje sie byc sensowny, chetnie uslysze co jest w złym kierunku.

    > Ale co miała "załatwiać"? Czyżby punkt widzenia zależał od punktu siedzenia?
    > Poprzednio podałeś pomysł że to może opozycja powinna mieć TVP, a gdy taką
    > sytuację PiS zastało to czym prędzej zmienili zasady :-) Dla mnie to tylko
    > jeden z wielu przykładów że "prawo i sprawiedliwość" to oni mają tylko na
    > sztandarach.

    Czekaj, przyjmij hipotetycznie ze mam racje i media powiazane z układem steruja
    spoleczenstwem tak aby układowi krzywda sie nie stała. Zatem w takim wypadku od
    mediów nalezy odsunąć te układowe ludziki w stopniu takim zeby miec obiektywny obraz
    - czyli jesli lewica ma 50% to i pis chciał miec tez co najmniej 50%. Dlatego mówie
    ze 1/3 było mało, a dało sie to załatwic wyłącznie przez stworzenie nowej struktury.
    Moze dziwna metoda przywracania sprawiedliwosci ale w załozeniu jakos tam zrozumiała.
    Pomysł o opozycji w telewizji wciąż mi sie podoba :)

    > Bo łatwo stałyby się tubą propagandową opozycji. A media nie mają
    > kontrolować tylko rządu ale _całość_ władzy. Od prezydenta kraju po wójta
    > przysłowiowej Koziej Wólki.

    No i o to chodzi - ma byc tuba do wytykania błędów. Takie niezamierzone, trudno - ale
    swiadomosc ze kazde przestepstwo bedzie nagłosnione a nie ukryte spowodowałaby
    pozytywny mechaniczm kontrolny.

    > Jak są dobre to i ich płyty się sprzedają i z głodu nie zginą. Nie widzę
    > powodu by z podatków finansować czyjeś hobby.

    No świetnie - tylko w imie takiej idei zarżniesz w ciągu 2 lat 99% polskiej kultury.
    Zostaną tylko multikina z amerykanskimi filmami.

    > Nawet jeśli to dlaczego chcesz jeszcze to bezprawie zwiększać sugerując by
    > skazywać ludzi którym nic nie udowodniono?

    A gdzie ja chce skazywac? Niczego takie nie powiedziałam - ja wciąż powtarzam ze
    domagam sie uczciwych procesów (!!!) niezależnie od przynależnosci partyjnej. Na
    razie widze medialne skrecanie tematów w strone dupereli.

    > Gdzie się podział Twój krytycyzm? Czyżby zamienił się w krytykanctwo? Milion
    > historii o komornikach? O jakim to procencie komorników? Daleki jestem od
    > tego by ich bronić ale histeryzujesz tak samo jak lewacy piszący że wszyscy
    > księża to pedofile.

    Przeczytaj uważnie powyższe bo nie było tylko o komornikach. A zresztą - ile historii
    o komornikach zajmujących w imie prawa majątek uczciwego człowieka musi zaistniec aby
    uznac ze tam są błędy w systewmie? Po piątym powinna byc zmiana w ustawie, albo inna
    próba naprawy - a co mamy? G... od lat -panstwo wie ze komornicy kradną (inaczej to
    sie nie da nazwac) i co? I nic.
    I wcale nie twierdze ze wszyscy komornicy sa zli - ale niektórzy są i korzystają ze
    złego systemu.

    > Nie, nie i jeszcze raz nie! Żadnych list, żadnego opierania się na
    > podejrzeniach. Bierzemy np. teczki po kolei od najstarszej, sprawdzamy i

    Ale dopusciłbys moze zeby najpierw sprawdzac tych przy władzy - oni w naszym imieniu
    podpisują umowy na ogromną kase - fajnie by było aby rusek na faceta podpisującego
    kontrakt na gaz nie miał kwitu, co?

    > Nie przesadzajmy nie każdy miał swoją teczkę. Kilka miesięcy, no niech
    > będzie rok na wprowadzenie danych do bazy danych i później już z górki.

    Gdyby rok to bym i nie protestował - obawiam sie ze ze tak łatwo by nie poszło -
    zwłaszacza ze w systemie sa ludzie którzy z przyjemnoscią (i własnym interesem) włożą
    kij w szprychy machiny.

    > Dlaczego tego nie zrobiono? Bo nikogo to nie interesuje. W Niemczech
    > opublikowana akta Stasi i okazało się że ludzie generalnie mają to gdzieś.
    > Mój wujek nie dostał pracy bo ktoś złożył na niego donos. Kiedyś go o to
    > pytałem - i powiedział mi coś w tym stylu: "co za różnica czy to był sąsiad
    > z naprzeciwka, ekspedientka ze sklepu z dołu czy ktoś zupełnie inny? Po co
    > mi ta wiedza? Może ktoś się za coś obraził i zrobił to w gniewie, a może był
    > szantażowany, a może to zwykły "pożyteczny idiota" jakich pełno. Ani mnie
    > ani jemu wracanie do tego korzyści nie przyniesie".

    No i swietnie - moze by i odpadło 98% spraw. Nie mam nic przeciwko. Ale zagranica nie
    moze na władze i biznes miec haków.

    b.