    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Date: Mon, 25 Sep 2023 18:06:40 -0000 (UTC)
    <o...@l...harvard.local> <u8qlp0$3umak$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <7...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <4...@g...com>
    <o...@l...harvard.local> <u90k6e$oc0r$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Widzę, że nieporozumienie wynika z tego, że dla Ciebie "koszty
    > energii" to tylko prąd.
    > Dla mnie przy wydatkach domowych energia to prąd/gaz/paliwo/opał
    > (jeśli do ogrzewania nie zużywamy 3 pierwszych).
    > Każdy z powyższych składników podrożał. Ja miesięcznie, jeszcze
    > niedawno wydawałem więcej na paliwo do aut, niż na jedzenie dla 4
    > osobowej rodziny. Jemy zazwyczaj w domu. Nie kupujemy diet/pudełek
    > itp.
    >
    > Nawiązując do sytuacji na rynku - ropa stabilna od paru tygodni,
    > dolar tanieje a paliwo u nas drożeje.

    Hmm, dla Zenka wazniejsze sa głosy ludzi zaskoczonych sytuacja niz
    takich ktorzy widzac niekompetencje radzacych, zadziałali zawczasu?

    Dobrze zrozumiałem?

    Ja załozyłem pv widzac co sie dzieje, jeszcze na starych zasadach ale
    nie ze wzgledu na to ze mnie cos uwiera czy ze nie dawałem rady a
    dlatego zeby zoptymalizowac koszty jakie rzadzacy narzucaja nam na
    głowe tłumaczac ze stoickim spokojem ze prawie 100% podwyzki cen to
    jest normalna sprawa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych